Eskişehir'in Haberi

Sanal pos gerçek mağdur…

Sanal pos gerçek mağdur…
Bu haber 08 Ocak 2018 - 9:45 'de eklendi ve kez görüntülendi.

Sanal pos kullanılarak yapılan ödemelerden artan şikayetleri değerlendiren Tüketiciyi Destekleme Derneği Genel Merkez Çözüm Merkezi Başkanı Av.Merve SEVİM ÖZCAN, tüketicilerin kartlarını veya kart bilgilerini ele geçirenler hesap kesim gününe kadar harcama yapıyor” dedi.

Genel Merkez Çözüm Merkezi Başkanı Av.Merve SEVİM ÖZCAN konuyla ilgili olarak şu açıklamayı yapmıştır:

Bankalar tarafından daha az masraflı olması sebebiyle yaygın olarak kullanıma sunulan sanal pos uygulaması, yine bankaların uyguladığı eksik bir işlem sebebiyle tüketicinin gerçek ,

mağduriyetler yaşamasına sebep olmaktadır.

Sanal pos kullanılarak yapılan ödemelerde, tüketiciye ait kart bilgileri sisteme girildiğinde ödeme işlemi tamamlanmaktadır.

Sanal pos ‘a bilgileri giren parayı çekiyor. Kart sahibine bilgi ve onay mesajı gelmiyor…

Sanal pos ile tüketici bilgisi dışında yapılan ödemeden hesap kesiminde veya kartımı kaybettim diye bankayı aradığında haberdar olmaktadır.

Bilgi ve onay mesajı gönderilsin…

Kart bilgileri haksız olarak ele geçirilen tüketiciler kendilerine bilgi mesajı gelmediğinde mağduriyet yaşamaktadır.

Bankaların sanal pos kullanımı halinde; tüketiciye bilgi ve onay mesajı göndermesi tüketicilerin mağduriyetlerini azaltacaktır.

Gönderilen mesaj sayesinde, tüketicilerin kart bilgisinin haksız olarak ele geçirilmesi sebebiyle yaşacağı mağduriyet azalacaktır.

Kartlarımızdan sanal pos’la yapılan/yaptığımız ödemelerde bilgi ve onay mesajı istiyoruz.

Etiketler :
POPÜLER FOTO GALERİLER
SON DAKİKA HABERLERİ
İLGİLİ HABERLER